så var jag på G

Det är så svårt att hinna skriva och att göra de bra, men vill inte avsluta min blogg eftersom de finns en del att skriva om.

Har varit en rätt påfrestande dag idag, gick inte upp förräns tolv :)

Otroligt mkt som händer Hv spelar så dåligt, men klart efter förra säsongen nånstans i minnet så kan vad som helst kännas dlåligt. Det var en grym säsong grymma spelar och en bra tränare och vad har vi nu??! samma tränare men inte många med den inställning som ledin och jämtin hade förra säsongen. Bänka Louma och hagos in med Tedenby och Ullström när han blir frisk.
Tappa ledning från 2-0 till 3-4 i förlägning hur kan de hända...dåligt självfötronde och frustration men hallå gör nåt, bänka de som inte gör sitt jobb!

////

Sandra hängde med hem till mig efter hockyen igår, vi hade riktigt trevligt såg på dansbandkampen! har bara sett nån snutt av de innan men var rätt ok, scotts ska få chansen i meldofestivalen och de såg rätt chokade ut. Vi kom fram till att frontfiguren han är charmig ser dessutom väldigt bra ut. Sandra är nog mer för dansband än vad jag är men vi såg hela programmet iaf.

////

Ikväll är de dags för ensam mammma söker igen borde väl vara sista programmet snart?? De verkar ha de väldigt mysigt och d eär nog lite lööve i luften där.
När man är själv får man nöjja sig med att se andra glada på tv.

////

Undrar om nån läser nu när jag skirvit??

Kommentarer
Postat av: Daniel

jodå jag läser... din late!

Postat av: Anonym

Japp jag läser oxå :-) väntat lääänge nu.....hihi

2008-11-24 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback