Lång helg

Skönt med ledighet, perfekt att sluta halv tre inför den långhelg som ligger framför. Har inte riktigt koll på vad jag ska göra än...men de brukar ju alltid lösa sig på ett eller annat sätt. Ganska skönt att bara vara ledig!

Imorn kommer antagligen mina systrar och får se hur länge de stannar. Påskafton blir att ha två lektioner...tur behöver inte upp tidigt som jag brukar...klockan tio börjar första. Påskdagen är det upp hyffsat i tid vi har påskhoppning på ridskolan och det tar väl en bra stund antar jag. Hoppas att de inte blir allt för kallt! På måndag blir det kanske Borås badhus...farfar bjuder släkten...har inte varit med en enda gång ska tydligen vara rätt trevligt.

Nästa vecka blir rätt go på jobbet iaf, barnen är lediga så kallat påsklov.

Tisdag blir det  någon film, och innan dess ska jag åka med bilen till besiktningen, hoppas att de går hyffsat iaf.

////

Hv spelar sin första Semifinal på måndag, hoppas de blir Frölunda!

////
image24

Glad påsk alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Daniel

visste inte jag heller...

Postat av: Daniel

hur var det med oftare uppdateringar?

2008-04-02 @ 22:07:17
URL: http://danyf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback