En tid sen sist.

Chipp å hoj!

Har verkligen hänt en del sen jag skrev sist.

*Om någon missade det så tog Hv Sm-guldet.

*Jag och Sandra har varit på ungdomsledarensdag i gbg på Göteborg horse show. Vi vann inte hästen denna gång heller :(

* Min bil åker snart till skroten, kör just nu min systers bil.

*Min kusin har tagit studenten, grattis!

*MIn yngsta syster har påbörjat sitt första riktiga jobb på Contage/ Autoliv.

*EM i fotboll har börjat, Sverige har allt i sina händer ikväll mot Ryssland.

*Jag har börjat min semester men efetr midsommar så har jag tre veckor med ridläger. Sen är de sex veckor ledig efter det.

Kommentarer
Postat av: Erika, fd Huluäng 1B

Hej!

Ja, nu blir det med största sannolikhet en instruktörsfördjupning. De som gick ut i år fick ju inte heller möjligheten att gå den fördjupningen, utan hade ungefär samma som er tror jag.

Kul att du jobbar med hästar iaf, vi (lärare och elever) försökte räkna lite innan vi slutade skolan, hur många som faktiskt jobbade med hästar nu efter skolan, vi fick det inte till så jättemånga faktiskt. Fast vi kan ju ha räknat fel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback