Rätt gött

I veckan blev de klart med lönen, ganska gött!

I onsdags när jag hade lektion så frös jag rätt mkt. Men var inte så farligt när man väl är inne i de förrän jag gick ut till stallet då kände jag verkligen HUR mkt jag frös. Det resulterade i att jag är förkyld nu och har ont i halsen, lektionerna idag gjorde inte de bättre efter som de spöregnade har aldrig gapat så högt på lektion!
sen var de dags för hockey.....idag Var inte Sandra med så Ida tog hennes biljett. Första gången hon var på hockey men hon tyckte de var roligt!
Hv vann ju med 6-2 så de var bara kul!

Bäst att prata gott om Grillfors :)   ses på fredag
Hv leder nu serien med 16poäng....Nästa hemmamatch är mot Luleå den 31:e.


Annars har jag inte så mkt att skriva, jobb och hockey står på programmet i veckan, ja men just de planerar att besöka Riddersberg på tisdag med iaf Malena! kanske nån mer ?!

Kommentarer
Postat av: Daniel

go and get one then!!!

Postat av: Emelie

Härligt att lönen är klar. :)

Men varför prata gott om Grillen? Finns ju så många andra att prata bättre om ;)

2008-01-27 @ 19:54:44
URL: http://emsenskriver.blogg.se
Postat av: Sandra

Halloj!
Skulle vara superskoj att hänga med på tisdag. Får se lite hur jag känner mig, ska börja rida Saga igen idag så jag vill inte vila henne imon eftersom hon får stå på onsdag när jag har lektioner. Så vi får se om jag orkar med både och. Men vi kan höras imon om det. Kramiz

2008-01-28 @ 01:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback