Några rader

Det är svårt att hålla igång skrivandet här, men jag gör mitt bästa.

Hv spelade mot Skellefteå igår på hemmais, fick ett mkt bra sms om att matchen var framflyttade till 15:30 passade min planering perfekt. För när klockan var halv två åkte jag från stallet, var hemma cirka två och sen var jag vid lokalen vid tre snåret.

Hv vann men nöd och näppe med 3-2 och vem gjorde de två första om inte nummer 10 Martin Thörnberg! sista målet satte den duktiga backen Louma.
På torsdag är det borta match mot Brynäs, sen är de hemma på lördag. Sandra ska inte med på den matchen men jag har äntligen fått med mig Ida! Blir nog som alltid kul på hockeyn!

////

Allt har ordnat sig men en sak fattas...


Kommentarer
Postat av: Daniel

och vad är det som fattas?

Postat av: Daniel

du här händer det inte mkt, har du somnat in?

2008-01-25 @ 21:50:29
URL: http://danyf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback