Det löser sig :)

I fredags var det en stor dag! Jag och en jobbarkompis skulle "intervjuas" av chefen. Känndes inte alls kul att sitta där med henne och konkurrera om samma jobb. Chefen började med att säga egentligen behöver ni inte intervjuas för det kommer att finnas plats för er både framöver. Sen vill hon erbjuda mig tjänsten, såklart att jag blev glad men måste ändå säga att jag blev lite chockad också! Jag hade ju inte förväntat mig attt få tjänsten eftersom den andra har varit vikarie längre och är äldre. Fast jag har mer eller bättre utbildning (vilket de nu var) och är yngre! Så det lönar sig att plugga iaf.
De är så skönt! fast anställd i köket på Bäckadalsgymnasiet....kunde jag knappt tro när jag flyttade hit, då såg det allt annat än ljust ut.
Det som är extra bra med jobbet är att jag får sommarlov med lön och två veckor ledigt vid jul!

Och det gör inte så mkt att tjänsten är på 79% eftersom jag jobbar på ridskolan i Bäck också, tillsammas jobbar jag näst intill heltid.


////


Hv spelar borta ikväll mot tvåan FBK och tycker det börjar ljusna för HV också, dessutom har FBK några spelare skadade. Tror Hv vinner med 4-1 ikväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan! Supergrattis till jobbet, va skönt för dig =)! Ses på hockeyn ikväll! Kramiz

2008-01-15 @ 00:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback