Sammanfatta en hel vecka

Veckan kan sammanfattas med ett ord BRA! Det har varit lugnt på jobbet efter som elverna har sportlov, rätt skönt att vila ifrån att plocka skräp och agera "polis". Har blivit lite städning istället. I tisdags så hade vi en mässa i matsalen där olika företag visade upp sina produkter, var en trevlig tillställning.

Det roligaste var när chefen skulle gå och ta kaffe, var ett visst Karlstadsföretag, som bjöd på kaffe. Han frågade chefen om vi inte skulle byta från gevalia till lövbergs...men hon tyckte inte de! och jag var väldigt snabb att säga att han kommer från fel stad.....och då blev han tyst....och chefen bara skrattade, han fattade snabbt vad jag menade!

////

I torsdags spelade vi bowling på bowlingcity, gick väl inte så värst bra för min del. Hade ju varit kaxig innan och sagt att jag skulle spöa allihop....men var ju bra för då höjda alla andra sig och så spelade jag pissdåligt :(
aja så kan de gå, vi funderade på att boka bana på Rosenlund och spela typ en gång i veckan.
Efter bowlingen gick vi till åtta glas och åt lunch...mkt gott!
Senare på kvällen blev de olearys med tre från jobbet, hade väl inte bästa platsen men men. Hv spelade mot Mora och förlorade..med 4-0 en riktig tråkig match. Bra sällskap iaf och god mat!

////

Hade två lektioner i fredags, gick bra! Hade en dressyr och en teori. De red följa john...och som vanligt hade jag inte koll på klockan eftersom den inte finns i ridhuset, mkt irriterabnde att den inte fungerar i ridhuset! Jaja sen var de teori och visade film de såg skrittprogrammet i voltige. Ganska intressant med voltige men mkt nytt och inte helt lätt. Vi tittade sedan på utrusningen och pratade lite om den. Sen hade vi lite mera snack om hästens form och på tygeln. Roligt tycker jag när barnen säger att de var rolig teori, då bli jag glad!

Efter stallet direkt hem för att fixa för att kunna åka till hockeyn. Sandra var med också och vilken dålig match! Det enda roliga var Johan halvardsson! Den lilla sång snutten äom han är ju underbar kan man sjunga hur länge som helst!!!
Sen blev de avfärd till max och fick sällskap av Danne dit, kommer inte ihåg senast vi pratade mer än två ord.

////

Melodifestivalen igår var rikigt trist den enda ljusglimten var Björn Gustavsson! Tycker också att Sanna Nilsen hade en fin liten sång, kommer säkert spelas mkt på radion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback