jobbat och Hv vann

Har jobbat mkt i veckan, jobbat extra fredagkväll och sen hade vi föräldrautbildning på ridskolan igår så jobbade från 8-15:30. Var mkt uppskattat men känns att helgen går betydligt fortare när man inte är hemma så mkt.

Var i stallet en sväng idag också för att ha lektion för mina tre flickor, idag var de hoppning på programmet! Verkligen roligt att ha hopplektioner! De fick trava över bommar först sen hoppa lite enkla hinder, sen lite studs och sist en bana. Efter jag varit i stallet så åkte jag en sväng och handlade på ica. Det är värst vad tomt det blir i kylen och frysen när man inte hinner handla så ofta :)

////

På tisdag är det fettisdagen och då ska jag äta semla! Så gott!
Tror de skulle köpa in på jobbet och sälja i cafét.

////

Mina systrar tycker att jag är hemma för sällan får se vad jag kan göra åt saken. Men tröttnar rätt fort på att vara hemma hos dem.

////

Hv spelade borta igår mot Modo och resultatet blev 2-6! Jämtin fick göra hattrick! Roligt för han. Vet inte så mkt om matchen egentligen varken tittade eller lyssnade speciellt mkt. Nu är de upphåll för LG hockey games så nästa Hv match är den 12februari borta mot LHC.
Undrar om man kanske ska åka dit?! Iaf blir de o´learys med jobbet den 14 för att se Hv spela.

////

Jag kräks nästan, redan massa reklam om alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback