En totalvändning och och helt grym seger!

JAAA de är så underbart Hv har vänt finalserien mot LHC, nu står de 3-2 till HV!
Dagens hemma match började inte alls bra för HV, 0-2 efter första perioden och lhc fick två mål bortdömda....
men sen kom vändningen!!! och vilken vändning sen! Matchen slutar otroliga 7-3 till HV!

Thörnberg gjorde mål och blev matchens lirare!

Ringde sandra påväg hem....när man skulle prata om matchen då var de inte långt till tårarna!

Får se hur de blir på fredag, finns inga biljetter kvar upp, om man bara hade vetat hur man gått till väga...innan alla var slut. Tänk att jag är med om min första hela Säsong så har de chans på GULD.

image25


Tänk att snart är säsongen över.

Jag har ju tjuvstartat med fotbollen :) Var med min yngsta bror på matchen mellan ife och örebro i söndags. första gången han var på match han tyckte de var roligt...men var ingen bra match alls! 0-0 blev resultatet.....men fick biljetterna av pappa..så kostade ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback